free counter Εξωγήινοι και Γεύση: Ποια θα ήταν η διατροφή τους αν επισκέπτονταν τη Γη; | Briefly.gr

Εξωγήινοι και Γεύση: Ποια θα ήταν η διατροφή τους αν επισκέπτονταν τη Γη;

MEDIA23 Ιουνίου, 2026

Ποιες είναι οι θερμιδικές ανάγκες ενός UFO; Θα μπορούσε η γηίνινη διατροφή να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των εξωγήινων; Αυτά τα ερωτήματα και πολλά ακόμη εξετάζουν οι ειδικοί με αφορμή τη νέα ταινία του Στίβεν Σπίλμπεργκ, Disclosure Day. Αν και η NASA και το Πεντάγωνο διαβεβαιώνουν ότι δεν υπάρχουν αποδείξεις για την ύπαρξη εξωγήινης ζωής, η επιστήμη παρέχει εργαλεία για τον υπολογισμό των ελάχιστων θερμιδικών αναγκών μιας υποθετικής εξωγήινης οργανωμένης μορφής ζωής ανάλογα με τη μάζα της.

Ποιες είναι οι θερμιδικές ανάγκες ενός UFO;

Η αύξηση του βασικού μεταβολισμού στους χερσαίους οργανισμούς συνδέεται με το μέγεθος, αλλά η ενεργειακή κατανάλωση ανά κιλό μειώνεται σε μεγαλύτερους οργανισμούς. Αν υποθέσουμε ότι οι εξωγήινοι είναι θερμόαιμοι, οι καθημερινές θερμιδικές τους απαιτήσεις σε κατάσταση ηρεμίας θα μπορούσαν να είναι οι εξής:

  • Όν 30 κιλών: περίπου 900 θερμίδες ημερησίως.
  • Όν 70 κιλών (ανθρωποειδές): περίπου 1.700 θερμίδες, παρόμοια με την ανθρώπινη ανάγκη.
  • Όν 150 κιλών: Τουλάχιστον 3.000 θερμίδες την ημέρα.

Σημείωση: Εάν ο εξωγήινος δραστηριοποιείται, όπως τρέχει ή πετά, οι θερμιδικές του ανάγκες θα εκτοξευτούν πολύ πάνω από τον βασικό μεταβολισμό (ΧΑ ΧΑ).

Οι μεταβολικές ανάγκες 4 τύπων εξωγήινων

  • Μικρά γκρίζα/πράσινα ανθρωπάκια (25-40 κιλά): Θα απαιτούσαν γύρω στις 800-1.100 θερμίδες, με τη διατροφή τους να είναι πλούσια σε ενέργεια λόγω του ενεργειακά δαπανηρού τους εγκέφαλου.
  • Ερπετοειδή (150 κιλά): Εάν είναι ψυχρόαιμα, θα επιβίωναν με λίγη τροφή σε θερμό περιβάλλον, αλλά αν ήταν δραστήριοι θηρευτές, θα χρειάζονταν περισσότερες από 3.000 θερμίδες σε ηρεμία.
  • Ψηλά ανθρωποειδή (80-100 κιλά): Με παρόμοια φυσιολογία με τη δική μας, θα κατανάλωναν 1.900-2.300 θερμίδες σε ηρεμία και έως 4.000 σε πλήρη δραστηριότητα.
  • Μεταβιολογικές οντότητες (Ρομπότ/ΤΝ): Οι ανάγκες τους δε θα περιλάμβαναν τροφές, αλλά ηλεκτρισμό, χημικά καύσιμα ή πυρηνική ενέργεια για την τροφοδοσία των μπαταριών τους.

Θα μπορούσε η γηίνινη διατροφή να τους ικανοποιήσει;

Ακόμα κι αν οι εξωγήινοι βασίζονται στους ίδιους χημικούς συνδυασμούς όπως εμείς, η τροφή από τη Γη ενδέχεται να είναι άχρηστη ή και τοξική. Οι πρωτεΐνες και οι υδατάνθρακές μας μπορεί να μην είναι διασπαστές λόγω διαφορετικών αμινοξέων, και τα γήινα παθογόνα θα μπορούσαν να τους βλάψουν. Πιθανώς, θα αναζητούσαν πρώτες ύλες όπως νερό, άζωτο και φώσφορο αντί για τροφή.

Συμπέρασμα; Εάν ποτέ συναντήσουμε εξωγήινους, θα χρειαστούμε «εξωγήινους διατροφολόγους» προκειμένου να κατανοηθούν οι ανάγκες τους, αλλά και οι κίνδυνοι από την τροφή μας. Αν οι εξωγήινοι επιθυμούν να διδαχτούν από εμάς, θα μάθουν ότι για εμάς η τροφή δεν είναι απλώς ενέργεια, αλλά και χρόνος που μοιραζόμαστε με άλλους.

ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ

Sidebar
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...