
Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρος Παπασταύρου, πραγματοποίησε σήμερα επίσκεψη στην περιοχή της λίμνης Υλίκης για να εξετάσει έργα που έχουν εκπονηθεί με σκοπό τη βελτίωση της άρδευσης στο Κωπαϊδικό πεδίο. Στη συνοδεία του βρέθηκαν ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Φάνης Σπανός, ο Βουλευτής Βοιωτίας της Νέας Δημοκρατίας, Λευτέρης Κτιστάκης, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, Γιώργος Ντασιώτης, καθώς και οι Δήμαρχοι Ορχομενού και Αλιάρτου-Θεσπιέων, Γιώργος Τζαβάρας και Γιώργος Αραπίτσας αντίστοιχα, και οι εκπρόσωποι της ΕΥΔΑΠ, Γεώργιος Στεργίου και Χαράλαμπος Σαχίνης.
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε προκειμένου να επισημανθούν οι σημαντικές παρεμβάσεις που έγιναν ύστερα από αιτήματα τοπικών φορέων και αγροτικών κοινοτήτων. Αυτές περιλάμβαναν τη μεταφορά πλωτού αντλιοστασίου της ΕΥΔΑΠ, με δυνατότητα άντλησης 10.500 κυβικών μέτρων νερού ανά ώρα, και την ανάπτυξη των απαραίτητων υποδομών για τη μεταφορά του αντλούμενου νερού στην αρδευτική εγκατάσταση, καθώς και την εκτέλεση συμπληρωματικών τεχνικών εργασιών.
Ο Υπουργός τόνισε την επιτυχία της συνεργασίας με όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές, υπογραμμίζοντας ότι οι παρεμβάσεις αποδίδουν αποτελέσματα και εξασφαλίζουν ομαλή διαδικασία κατά την αρδευτική περίοδο. “Βρισκόμαστε εδώ για να αντιμετωπίσουμε τα ζητήματα της άρδευσης που έχουν επιδεινωθεί από την κλιματική αλλαγή”, δήλωσε, αναγνωρίζοντας τις αυξημένες ανάγκες σε νερό λόγω της μείωσης της στάθμης της λίμνης.
Στην ίδια γραμμή, ο Περιφερειάρχης Φάνης Σπανός σημείωσε ότι η σημερινή παρουσία του Υπουργού επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον της Πολιτείας για την άρδευση της περιοχής, επισημαίνοντας τη συνεργασία που ανέπτυξαν με το Υπουργείο και τους αγρότες, για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της ανομβρίας.
Ο Γεώργιος Στεργίου από την ΕΥΔΑΠ ανέφερε ότι η Κωπαΐδα είναι μία από τις πιο παραγωγικές αγροτικές περιοχές της Ελλάδας και δήλωσε ότι η ΕΥΔΑΠ είναι έτοιμη και πρόθυμη να συμβάλει στην ομαλή άρδευση και την επάρκεια υδροδότησης της πρωτεύουσας, συντονίζοντας τις δράσεις της σε συνεργασία με τις τοπικές αρχές.
Η αναπτυξιακή αυτή πρωτοβουλία υπογραμμίζει τη σημασία της συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα προκειμένου να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα και η γεωργική παραγωγή στην περιοχή.