
Σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ο Υπουργός, Σταύρος Παπασταύρου, υπέγραψε σήμερα την απόφαση για την ένταξη των νησιωτικών δήμων στο πρόγραμμα «Παρεμβάσεις παροχής πόσιμου νερού και διαχείρισης υδάτων». Το πρόγραμμα ανήκει στον τομέα «Παροχή πόσιμου νερού και διαχείριση υδάτων» του Τομεακού Προγράμματος Ανάπτυξης του ΥΠΕΝ.
Στην εκδήλωση παρευρέθησαν επίσης ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος, καθώς και οι Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας που εκπροσωπούν διάφορες περιοχές, όπως οι Γιάννης Παππάς και Μανώλης Κόνσολας από Δωδεκάνησα, Χρήστος Τριαντόπουλος και Χρήστος Μπουκώρος από Μαγνησία, Διονύσης Ακτύπης από Ζάκυνθο και Λευτέρης Αυγενάκης από Ηράκλειο Κρήτης. Παρών ήταν και ο Γενικός Γραμματέας Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων, Πέτρος Βαρελίδης.
Με την υποστήριξη αυτού του προγράμματος, θα χρηματοδοτηθούν δέκα έργα σε εννέα νησιωτικούς δήμους, με το συνολικό ποσό να ξεπερνά τα 15 εκατομμύρια ευρώ. Αυτές οι παρεμβάσεις αναμένεται να ενισχύσουν την υδροδότηση στις κοινότητες που επωφελούνται, μειώνοντας τις διαρροές και ανακαινίζοντας παλαιά δίκτυα, καθώς και να κατασκευάσουν νέες εγκαταστάσεις για να εξασφαλιστεί η επαρκής ύδρευση σε περιοχές που πλήττονται από λειψυδρία.
Συγκεκριμένα, τα σχέδια περιλαμβάνουν:
Στη δήλωσή του, ο Υπουργός Παπασταύρου ανέφερε: «Σήμερα, στο πλαίσιο του άξονα ‘Παροχή Πόσιμου Νερού και διαχείριση υδάτων’ του Τομεακού Προγράμματος Ανάπτυξης του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, υπογράψαμε τη χρηματοδότηση 10 έργων σε 9 νησιά της χώρας, που αφορούν τη βελτίωση των υποδομών και των υδροδοτικών δικτύων. Η σημερινή υπογραφή δεν είναι μια αποσπασματική παρέμβαση. Εντάσσεται σε μια συνολική πολιτική για την υπεύθυνη διαχείριση των υδάτινων πόρων, με σχέδιο, συνεργασία και έμφαση στις περιοχές που αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες πιέσεις.»
Αυτή η ανάπτυξη έρχεται σε συνέχεια της πρόσφατης Εθνικής Στρατηγικής για τα Ύδατα, η οποία έχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση. Η Κυβέρνηση έχει δείξει έμπρακτα τη στήριξή της στις νησιωτικές περιοχές, παρέχοντας τους απαραίτητους πόρους και έργα που έχουν ουσιαστική επίδραση στην καθημερινότητα των πολιτών.
Υπεγράφη στο ΥΠΕΝ η απόφαση υπαγωγής νησιωτικών δήμων στο πρόγραμμα «Παρεμβάσεις παροχής πόσιμου νερού και διαχείρισης υδάτων» © ΔΤ

Διαβάστε ακόμη