
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς εξέφρασε τη συγνώμη του προς τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του, καθώς είχε ξεχάσει τα γενέθλιά του, προκαλώντας ένα ευχάριστο και χαλαρό κλίμα.
Η επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό έχει προκαλέσει ενθουσιασμό και αναστάτωση στην μπασκετική κοινότητα!
Στο Telekom Center Athens, πλήθος φιλάθλων του τριφυλλιού υποδέχτηκε με ενθουσιασμό τον εμβληματικό προπονητή, αποθεώνοντάς τον μόλις έκανε την εμφάνισή του στο γήπεδο.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Σέρβος κόουτς με χιούμορ ζήτησε συγνώμη από τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο για την παράλειψη των γενεθλίων του, κάνοντας τη στιγμή ιδιαίτερα ευχάριστη.
«Επέστρεψε η αγάπη μας – Ήταν υποχρέωση στον κόσμο του Παναθηναϊκού!», ανέφερε ο Γιαννακόπουλος μιλώντας για τον Ομπράντοβιτς.