
Δραματική είναι η κατάσταση στη Μυτιλήνη, καθώς η τοπική κοινωνία θρηνεί την απώλεια μιας 36χρονης γυναίκας, που πέθανε λόγω επιπλοκών μετά τον τοκετό.
Όπως αναφέρεται, η γυναίκα ασκούσε το επάγγελμα της γιατρού στο ΕΚΑΒ του νησιού, και η δυσάρεστη είδηση του θανάτου της έχει προκαλέσει βαθύ σοκ στους οικείους και γνωστούς της.
Η άτυχη μητέρα έκανε φυσιολογικό τοκετό την Παρασκευή και την επόμενη ημέρα υπήρξαν σοβαρές επιπλοκές στην υγεία της. Τη Δευτέρα, κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά της στη μονάδα εντατικής θεραπείας του Βοστάνειου Νοσοκομείου, ενώ ακολούθως ελήφθη η απόφαση να μεταφερθεί σε νοσοκομείο της Αθήνας.
Σήμερα, πραγματοποιήθηκε η αεροδιακομιδή της στην πρωτεύουσα, με τον σύζυγό της, ο οποίος επίσης είναι γιατρός, να τη συνοδεύει. Δυστυχώς, λίγες ώρες αργότερα, η κατάσταση της επιδεινώθηκε και κατέληξε.