
Φιλόζωοι που προσπάθησαν να πλησιάσουν το χώρο διαπίστωσαν ότι η περιοχή είχε υποστεί μετατροπή σε χωματερή, με το σκυλάκι να είναι καταδικασμένο να ζει σε αυτά τα αποτρόπαια περιβάλλοντα, σύμφωνα με το gegonota.news. Στην περιοχή κλήθηκε και η Αστυνομία, η οποία στα ελέγχους διαπίστωσε ότι οι ένοικοι της κατοικίας φαίνεται να είχαν καταπατήσει το κτίριο.
Σύμφωνα με το Σωματείο Κόσμος και Φύση, η εν λόγω επιχείρηση σωτηρίας ξεκίνησε έπειτα από καταγγελίες πολιτών. Χωρίς αυτές τις αναφορές, το ζώο, το οποίο έκλαιγε συνεχώς, πιθανόν να είχε χαθεί για πάντα. Ένα μέλος του σωματείου εντόπισε το σκυλάκι περιορισμένο στο εσωτερικό του αναξιοπαθούντος κτιρίου, το οποίο ήταν γεμάτο απορρίμματα. Το ζώο βρισκόταν σε κατάσταση έντονου στρες και ήταν στερημένο από τα στοιχειώδη για τη ζωή του.
Η διάσωση του σκυλιού έγινε με τη συνεργασία της Ελληνικής Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής και των εισαγγελικών Αρχών. Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς όλους τους φορείς που συμμετείχαν, δίνοντας έμφαση στην άμεση αντίδραση της ΕΛ.ΑΣ. και την συμβολή των πυροσβεστών για την ασφαλή απομάκρυνση του ζώου.
Στο πλαίσιο αυτού του περιστατικού, το Σωματείο έκανε έκκληση στους πολίτες να μην μένουν αδιάφοροι όταν γίνονται μάρτυρες περιστατικών κακοποίησης ή παραμέλησης ζώων, ζητώντας τους να ενημερώνουν άμεσα τις αρμόδιες Αρχές και τις φιλοζωικές οργανώσεις.
Αυτή τη στιγμή, το σκυλάκι βρίσκεται σε έναν ασφαλή χώρο, όπου λαμβάνει την απαραίτητη φροντίδα. Μόλις ολοκληρωθεί η αποκατάστασή του, θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την υιοθέτησή του από κατάλληλη οικογένεια.
Το Σωματείο, από την πλευρά του, δεσμεύεται να συνεχίσει τις δράσεις του για την προστασία των ζώων, τονίζοντας ότι η στάση μιας κοινωνίας απέναντι στα πιο αδύναμα πλάσματα αποτελεί δείκτη πολιτισμού και κοινωνικής ευαισθησίας.