
Ένα περιστατικό ρύπανσης στη θάλασσα συνέβη σήμερα το μεσημέρι στην πύλη Ε4 του λιμένα Πειραιά, κατά την ανάγνωση του οποίου έκαναν τη σχετική ανακοίνωση οι αρχές του Λιμενικού Σώματος.
Συγκεκριμένα, κατά τη διαδικασία ανεφοδιασμού του επιβατηγού-ταχυπλόου πλοίου με κυπριακή σημαία, αποσυνδέθηκε ο μεταλλικός σύνδεσμος του σωλήνα τροφοδοσίας καυσίμων, με αποτέλεσμα την εκροή πετρελαίου στον αριστερό καταπέλτη του σκάφους. Δυστυχώς, κάποιοι επιβάτες που επιβιβάζονταν εκείνη τη στιγμή εκτέθηκαν στη ρύπανση.
Η διαρροή οδήγησε σε ρύπανση της προβλήτας σε έκταση περίπου 30 τετραγωνικών μέτρων, ενώ στην θαλάσσια περιοχή γύρω από το πλοίο παρατηρήθηκαν ιριδίζουσες κηλίδες πετρελαίου σε διάφορες θέσεις, καλύπτοντας συνολικά περίπου 100 τετραγωνικά μέτρα.
Στην περίπτωση αυτή, το πλήρωμα του πλοίου και προσωπικό από ιδιωτική εταιρεία αντιρρύπανσης κινητοποιήθηκαν άμεσα για να προχωρήσουν σε απορρύπανση της ξηράς. Ταυτόχρονα, δύο περιπολικά σκάφη του Λιμενικού Σώματος, μαζί με τρία ιδιωτικά σκάφη, συμμετείχαν σε μηχανικές αναδεύσεις στην περιοχή της ρύπανσης, με το Λιμενικό να δηλώνει ότι τα αποτελέσματα των προσπαθειών ήταν θετικά.
Τέλος, από το Α’ Λιμενικό Τμήμα Τζελέπη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, που διεξάγει έρευνα σχετικά με τις συνθήκες του συμβάντος, συνελήφθησαν ο οδηγός του βυτιοφόρου και ο Α’ Μηχανικός του πλοίου.