
Ένα σημαντικό βήμα στην υπόθεση ευρωπαϊκών επιδοτήσεων σημειώθηκε, καθώς το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών κήρυξε ένοχους 57 αγρότες από την Κρήτη. Οι κατηγορίες αφορούσαν στη λήψη παράνομων επιδοτήσεων μέσω του ΟΠΕΚΕΠΕ, όπως προκύπτει από το κατηγορητήριο.
Αξιοσημείωτο είναι ότι μία παραγωγός αθωώθηκε, καθώς το δικαστήριο αναγνώρισε τον ισχυρισμό της ότι επιστρέφοντας τα επιδοτούμενα ποσά, που ανέρχονται περίπου στις 30 χιλιάδες ευρώ, εξάλειψε το αξιοποίνω.
Επιπλέον, το δικαστήριο, για κάποιους από τους καταδικασθέντες, τροποποίησε τις κατηγορίες και διόρθωσε προς τα κάτω τα ποσά που είχαν αναφερθεί αρχικά για τις επιδοτήσεις. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία, οι 57 εμπλεκόμενοι φέρονται ότι εισέπραξαν παράνομα επιδοτήσεις για εκτάσεις που δήλωναν στην Καστοριά, χρησιμοποιώντας διάφορες δηλώσεις για βοσκότοπους και καλλιέργειες ελιάς και αμυγδάλου.
Η δίκη συνεχίζεται με τις καταδικασθέντες να μην είναι παρόντες στο δικαστήριο και να εκπροσωπούνται από τους δικηγόρους τους, οι οποίοι υπερασπίστηκαν την υπόθεσή τους ζητώντας την αναγνώριση ελαφρυντικών. Το δικαστήριο έχει προγραμματίσει την επόμενη συνεδρίαση για την 1η Ιουλίου 2026, κατά την οποία θα εξεταστούν τα ελαφρυντικά και οι ποινές που θα επιβληθούν.