
Θύμα ενδοοικογενειακής κακοποίησης δηλώνει ότι είναι η 29χρονη γυναίκα, η οποία κατηγορείται για τον τραυματισμό του 24χρονου συντρόφου της με μαχαίρι σε διαμέρισμα στη Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με τη δικηγόρο της, Μαργαρίτα Συμεωνίδου, η κατηγορούμενη βρέθηκε σε κατάσταση αυτοάμυνας τη στιγμή που συνέβη το περιστατικό, ισχυριζόμενη ότι ο σύντροφός της της επιτέθηκε και δεν της επέτρεψε να αποχωρήσει. «Μιλάμε για ένα θύμα ενδοοικογενειακής βίας που υπέστη ξυλοδαρμό πριν προβεί σε αυτή την ενέργεια», προσθέτει η δικηγόρος.
Η κ. Συμεωνίδου αναφέρει ότι η 29χρονη είχε προσπαθήσει να δραπετεύσει από το σπίτι πηδώντας από το παράθυρο και το μπαλκόνι αλλά δεν τα κατάφερε. «Την εγκλώβισε, της πήρε το κινητό όταν προσπάθησε να καλέσει την αστυνομία και την κλείδωσε στο σπίτι, με αποτέλεσμα να νιώσει ακόμα πιο εγκλωβισμένη για άλλη μια φορά», σημειώνει.
Η ίδια υποστηρίζει ότι είχε υποστεί προηγούμενη απόπειρα πνιγμού από τον σύντροφό της λίγες μέρες νωρίτερα, καταλήγοντας ότι «παραλίγο να είχαμε άλλη μια γυναίκα θύμα ενδοοικογενειακής βίας. Ξεκάθαρα αμύνθηκε. Η ίδια κάλεσε το ΕΚΑΒ και δεν υπήρχε ανθρωποκτόνος δόλος σε καμία περίπτωση. Δυστυχώς δεν είχε καταγγείλει τα περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας, καθώς δεν είχε το θάρρος να προβεί σε αυτή την ενέργεια».
Σήμερα, η 29χρονη είναι αντιμέτωπη με κατηγορίες για απόπειρα ανθρωποκτονίας και παράβαση του νόμου περί όπλων. Υποβλήθηκε σε δίωξη από τον εισαγγελέα και κλήθηκε να απολογηθεί ενώπιον του ανακριτή, ύστερα από την οποία αποφασίστηκε να κρατηθεί.
Το περιστατικό συνέβη το πρωί της Τρίτης στην περιοχή της Άνω Πόλης, αφού προηγουμένως είχε εκτυλιχθεί καβγάς μεταξύ του ζευγαριού. Από την επίθεση, ο 24χρονος υπέστη σοβαρούς τραυματισμούς και διακομίσθηκε στο Νοσοκομείο Παπανικολάου, όπου υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση. Τα δύο μαχαίρια που χρησιμοποιήθηκαν κατασχέθηκαν από τις αρχές, ενώ έχει ζητηθεί ιατροδικαστική εξέταση για να συμπεριληφθεί στη δικογραφία.