free counter Εστιατόριο επιβάλλει χρέωση «ώρας ησυχίας» και προκαλεί διαδικτυακή αναταραχή | Briefly.gr

Εστιατόριο επιβάλλει χρέωση «ώρας ησυχίας» και προκαλεί διαδικτυακή αναταραχή

MEDIA16 Σεπτεμβρίου, 2025

Μια νέα χρέωση που εισάγεται στα εστιατόρια έχει προκαλέσει έντονη συζήτηση σχετικά με τις τακτικές τιμολόγησης και την διαφάνεια στις χρεώσεις. Όλο και περισσότερα εστιατόρια προσθέτουν στον λογαριασμό επιπλέον χρεώσεις, δημιουργώντας απορίες στους πελάτες.

Η πιο πρόσφατη χρέωση που έχει τραβήξει την προσοχή είναι αυτή που επιβάλλεται τις ώρες που τα εστιατόρια είναι λιγότερο πολυάσχολα. Ουσιαστικά, οι πελάτες χρεώνονται με την ετικέτα «Επιβάρυνση Ήσυχης Ώρας», χωρίς να έχουν εκφράσει επιθυμία για μια πιο ιδιωτική εμπειρία.

ρεσ

Η εμπειρία που έγινε viral

Μια ανάρτηση στο Reddit αποκάλυψε μια περίεργη εμπειρία ενός πελάτη σε ένα καινούργιο εστιατόριο. Σύμφωνα με τον χρήστη, όταν επισκέφθηκε το εστιατόριο, παρατήρησε ότι ήταν σχετικά ήσυχο, αλλά έκπληκτος διαπίστωσε μια πρόσθετη χρέωση 20% στον λογαριασμό του, η οποία αναφερόταν ως «Επιβάρυνση Ήσυχης Ώρας».

Αναρωτώμενος για αυτήν την χρέωση, ο πελάτης ρώτησε τον σερβιτόρο για διευκρινίσεις. Ο σερβιτόρος, φανερά αμήχανος, απάντησε: «Η διεύθυνση λέει ότι όταν δεν έχει πολλή δουλειά, είναι σαν να έχεις το μαγαζί μόνο για σένα. Κάπως σαν να πετάς με ιδιωτικό αεροπλάνο αντί για εμπορικό».

res

Αντιδράσεις και σχόλια από τους χρήστες

Ο πελάτης, φυσικά, έμεινε εμβρόντητος και σχολίασε στους υπόλοιπους χρήστες: «Με κοροϊδεύετε; Δεν “νοίκιασα” το εστιατόριο, απλά ήθελα να φάω. Αν μη τι άλλο, υπάρχει λιγότερη δουλειά για το προσωπικό όταν το μαγαζί είναι άδειο. Δηλαδή τώρα φτάσαμε στο σημείο να βάζουν χρεώσεις όχι επειδή έχουν πολλή δουλειά, αλλά επειδή δεν έχουν. Αυτό ξεπερνά κάθε λογική».

Η ανάρτηση έφερε πολλές αντιδράσεις, με κάποιον χρήστη να αναφέρει: «Δεν έκλεισες όλο το εστιατόριο για τον εαυτό σου, απλά έτυχε να είναι άδειο. Ελπίζω να μην πλήρωσες αυτή τη χρέωση». Ένας άλλος χρησιμοποίησε χιούμορ, προσθέτοντας: «Αν αυτή η ιστορία είναι αληθινή, προβλέπω πολύ πιο ήσυχο μέλλον γι αυτό το εστιατόριο». Κάποιος άλλος σχολίασε πικρά: «Αυτό το μαγαζί πρέπει να αισθάνεται ΤΥΧΕΡΟ που σε είχε πελάτη κατά την “ήσυχη ώρα”. Θα μπορούσε να μην έχει κανέναν πελάτη — κάτι που ελπίζω να συμβεί στο μέλλον, όταν δεν ξαναπάς και τους αφήσεις μια κριτική με ένα αστέρι».

ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ

Sidebar
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...