free counter e-ΕΦΚΑ: Με το «Dashboard του Πολίτη» εύκολη πρόσβαση σε υπηρεσίες και οφέλη | Briefly.gr

e-ΕΦΚΑ: Με το «Dashboard του Πολίτη» εύκολη πρόσβαση σε υπηρεσίες και οφέλη

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ30 Νοεμβρίου, 2025

Μια νέα εποχή ψηφιακής εξυπηρέτησης έχει εισέλθει για τους ασφαλισμένους του e-ΕΦΚΑ, καθώς παρουσιάζεται μια ενιαία και φιλική προς τον χρήστη πλατφόρμα που συγκεντρώνει όλους τους βασικούς τομείς του φορέα σε έναν ενιαίο χώρο. Την ανάπτυξη αυτής της πλατφόρμας ανέλαβε η Netcompany, η οποία δημιούργησε το «dashboard του πολίτη», προσφέροντας στους πολίτες άμεση και οργανωμένη πρόσβαση σε κρίσιμες πληροφορίες σχετικά με την ασφαλιστική τους κατάσταση.

Τα πλεονεκτήματα

Μέσα από το «dashboard του πολίτη» στο MyEFKA, διαθέσιμο και μέσω mobile εφαρμογής, οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε μία εξατομικευμένη αρχική σελίδα που περιλαμβάνει ενημερώσεις και υπενθυμίσεις, προσαρμοσμένες στο προσωπικό τους προφίλ.

Έτσι, το ασφαλιστικό τους προφίλ είναι εύκολα προσβάσιμο, απευθείας από την οθόνη τους. Με λίγες μόνο κινήσεις, οι ασφαλισμένοι έχουν πλέον πλήρη εικόνα του ασφαλιστικού τους βίου, απαλλάσσοντας τους από την ανάγκη φυσικής παρουσίας στα σχετικά γραφεία.

Συγκεκριμένα, οι χρήστες μπορούν να δουν τα ένσημά τους, τα ενημερωτικά σημειώματα, τα πιστοποιητικά ασφαλιστικής ικανότητας, τις αιτήσεις που έχουν υποβάλει και τα εκκαθαριστικά των συντάξεών τους, παρέχοντας πλήρη ανάλυση των ποσών.

Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα άμεσης αποπληρωμής οφειλών μέσω της υπηρεσίας IRIS, καθώς και πρόσβαση σε κρίσιμες πληροφορίες, μεταξύ άλλων τα ποσοστά αναπηρίας.

Η πλατφόρμα συνεχίζει να εμπλουτίζεται με νέες δυνατότητες, όπως η ηλεκτρονική εγγραφή στο μητρώο του e-ΕΦΚΑ και η δυνατότητα αλλαγής προσωπικών στοιχείων, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας, γεγονός που προϋπήρχε. Παράλληλα, νέες υπηρεσίες ενσωματώνονται συνεχώς.

Στο άμεσο μέλλον, οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν και να διαχειρίζονται τα ραντεβού τους με τον e-ΕΦΚΑ μέσω της εφαρμογής, ενώ θα λαμβάνουν και ειδοποιήσεις σχετικά με την καταβολή εισφορών ή δόσεων.

Σημαντικά αποτελέσματα

Μέχρι στιγμής, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, πάνω από 200.000 πολίτες έχουν χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα για να ενημερωθούν σχετικά με τα ποσά των συντάξεών τους, τις οφειλές τους, την ασφαλιστική τους ιστορία και τα πιστοποιητικά αναπηρίας. Οι πληρωμές μέσω IRIS έχουν υπερβεί τα 800.000 ευρώ.

Ο Αλέξανδρος Μάνος, CEO Netcompany SEE & EUI, δηλώνει:

«Από την ανάπτυξη των κεντρικών συστημάτων διαχείρισης του e-ΕΦΚΑ, την ψηφιοποίηση εκατομμυρίων σελίδων αρχείων ασφαλιστικής ιστορίας και τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης για ταχύτερη απονομή συντάξεων, μέχρι το νέο dashboard του πολίτη, όλα τα έργα μας για τον e-ΕΦΚΑ έχουν έναν κοινό στόχο: να διευκολύνουμε τη σχέση του πολίτη με τον e-ΕΦΚΑ όσο το δυνατόν περισσότερο.

Από την ενεργοποίηση της πλατφόρμας τον Σεπτέμβριο, σε συνδυασμό με άλλες δράσεις μας, έχουν καταγραφεί πολύ θετικά αποτελέσματα. Οι εκκρεμείς κύριες συντάξεις έχουν μειωθεί κατά 21%, ενώ οι επικουρικές κατά 25%, δίνοντας τη δυνατότητα για ταχύτερες και πιο ακριβείς διαδικασίες συνταξιοδότησης.

Δεν μιλάμε απλώς για ποσοστά, αλλά για πραγματικούς ανθρώπους που απαλλάχθηκαν από τις δυσκολίες και αυτό είναι κάτι που με ικανοποιεί βαθιά».

Διαβάστε ακόμη

Καστέλλι: Ενα αεροδρόμιο από το… μέλλον που απογειώνει τον τουρισμό (pics)

Η μάχη των Βρυξελλών: Ελληνικό «όχι» στους ευρω-φόρους στην ενέργεια

Το RRF κλείνει τον κύκλο του: Πώς η Άμυνα γίνεται ο νέος μοχλός πιστωτικής επέκτασης

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Sidebar
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...