Η έναρξη της λειτουργίας του my1521, του νέου Ολοκληρωμένου Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων, φέρνει μια νέα εποχή στην εξυπηρέτηση των πολιτών από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. Το Κέντρο ενώνει το τηλεφωνικό κέντρο με την ψηφιακή πλατφόρμα ερωτημάτων, δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο σύστημα παροχής υπηρεσιών.
Η παρουσίαση του my1521 πραγματοποιήθηκε σήμερα (2/9) σε συνέντευξη τύπου από τον Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, με τη συμμετοχή του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Κωστή Χατζηδάκη, και του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκου Πιερρακάκη.
Το my1521 αποτελεί ένα πανκαναλικό σύστημα το οποίο συγκεντρώνει την αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων, καθώς και τους υπαλλήλους της Αρχής, σε ένα ενιαίο σημείο. Ενοποιώντας την τηλεφωνική γραμμή 1521 και την ψηφιακή πλατφόρμα, προσφέρει μια ομοιογενή και άμεση εμπειρία.
Η εφαρμογή αυτής της νέας προσέγγισης περιλαμβάνει:
• Σημαντική μείωση στον χρόνο αναμονής, παρέχοντας γρήγορη και τεκμηριωμένη εξυπηρέτηση.
• Δυνατότητα στους πολίτες να διεκπεραιώνουν ζητήματα ψηφιακά ή τηλεφωνικά, εξοικονομώντας χρόνο, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας στις υπηρεσίες της ΑΑΔΕ.
• Οργάνωση και παρακολούθηση των ερωτημάτων μέσω ενός έξυπνου συστήματος διαχείρισης (ticketing), που διασφαλίζει ότι όλα τα αιτήματα θα απαντηθούν πλήρως.
Ο Κωστής Χατζηδάκης υπογράμμισε ότι «Η εξυπηρέτηση του πολίτη είναι υποχρέωσή μας… Το 1521 έχει τη φιλοδοξία να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση των φορολογουμένων» και αναφέρθηκε στα σημαντικά βήματα της ΑΑΔΕ στον τομέα της ψηφιοποίησης των υπηρεσιών της.
Ο Κυριάκος Πιερρακάκης δήλωσε: «Σήμερα εγκαινιάζουμε ένα ακόμη σημαντικό βήμα… Η ΑΑΔΕ δείχνει τον δρόμο στην πολυκαναλική εξυπηρέτηση». Πρόσθεσε ότι η βελτίωση της δημόσιας εξυπηρέτησης είναι συνεχής διαδικασία.
Ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, είχε θέσει από το 2019 έναν στόχο την ριζική αλλαγή της εξυπηρέτησης του πολίτη από το Δημόσιο, κάτι που έχει γίνει αισθητό μέσω σειράς καινοτομιών, συμπεριλαμβανομένων των προσπαθειών του gov.gr.
Ο Γιώργος Πιτσιλής δήλωσε: «Το νέο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων αλλάζει τον τρόπο επικοινωνίας μας με τον πολίτη… Επιδιώκουμε μια πιο ανοιχτή και φιλική δημόσια διοίκηση».
Για να διασφαλίσει την καλύτερη εξυπηρέτηση, το νέο ΚΕΦ παρέχει τρία επίπεδα υποστήριξης:
• 1ο επίπεδο: Εξειδικευμένοι εκπρόσωποι απαντούν σε απλά ερωτήματα.
• 2ο επίπεδο: Εξειδικευμένα στελέχη ασχολούνται με πιο σύνθετα ζητήματα.
• 3ο επίπεδο: Οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΑΑΔΕ καλούνται εμπλεκόμενες σε πιο περίπλοκες περιπτώσεις.
• Μέχρι τις 12/9, από 7:30 έως 17:00.
• Από 15/9 και μετά, από 7:00 έως 20:00.
Η ψηφιακή εξυπηρέτηση είναι διαθέσιμη 24/7 μέσω της πλατφόρμας webchannel.1521.aade.gr.
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το my1521, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα https://1521.aade.gr
Διαβάστε επίσης
Τράπεζα Πειραιώς: 180.000 λιγότερες κατοικίες σε μία 10ετία – Σε 5 χρόνια θα καλυφθεί το έλλειμμα
Χρυσοχοΐδης για ΟΠΕΚΕΠΕ: Εντοπίστηκαν 1.036 ΑΦΜ που πήραν παράνομα 22,7 εκατ. ευρώ
Νέο πρόγραμμα ΔΥΠΑ: Ποιοι δικαιούνται 17.500 ευρώ για δική τους επιχείρηση
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφθείτε το Πρώτο Θέμα