
Από την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου, τίθεται σε εφαρμογή η νέα αναβάθμιση v1.0.12 της ψηφιακής πλατφόρμας myDATA. Αυτή η ενημέρωση αποτελεί μέρος των συνεχών προσπαθειών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) για την αναβάθμιση των ψηφιακών υπηρεσιών που παρέχονται στις επιχειρήσεις, με στόχο την ενίσχυση της φορολογικής συμμόρφωσης.
Η έκδοση v1.0.12 φέρνει σημαντικές καινοτομίες, οι οποίες αποφέρουν μεγαλύτερη συμβατότητα μεταξύ των συστημάτων και διασφαλίζουν πλήρη διαφάνεια στις ψηφιακές συναλλαγές.
Πιο συγκεκριμένα, οι κυριότερες βελτιώσεις περιλαμβάνουν:
Ηλεκτρονική Τιμολόγηση B2B, B2C, B2G: Ο νέος τύπος παραστατικού ενσωματώνει ένα νέο πεδίο downloadingInvoiceUrl, το οποίο επιτρέπει στον χρήστη την εκκίνηση λήψης του παραστατικού μέσω URL, επιλέγοντας τη μορφή που επιθυμεί:
Δελτίο Αποστολής – Αντίστροφη Διακίνηση: Εισάγεται η δυνατότητα έκδοσης παραστατικού τύπου 9.3 Δελτίο Αποστολής με ένδειξη «Αντίστροφη Διακίνηση», επιλέγοντας λόγους έκδοσης, όπως μη υπόχρεος ή απόκτηση από τρίτη χώρα.
Δήλωση Έκδοσης Στοιχείων μέσω Παρόχου: Αυτή η αναβάθμιση παρουσιάζει νέες μεθόδους για τη διαχείριση δηλώσεων στοιχείων, περιλαμβάνοντας δυνατότητες υποβολής, ανάκλησης και λήψης διαβιβασθέντων δηλώσεων.
Η διαδικασία αναβάθμισης θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου, από τις 07:00 έως τις 08:00 το πρωί. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, δεν θα είναι εφικτή η διαβίβαση δεδομένων από εφαρμογές ERP και Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης (ΥΠΑΗΕΣ), timologio – myDATAapp και Ειδική φόρμα καταχώρησης.
Για περισσότερες λεπτομέρειες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Εξυπηρέτηση Φορολογουμένων της ΑΑΔΕ στο my1521:
Για περισσότερα νέα και ειδήσεις, επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα.