Η ψηφιακή ζωή των Ελλήνων αλλάζει ραγδαία, με smartphones, διαδικτυακές αγορές, τεχνητή νοημοσύνη και social media να επηρεάζουν τις συνήθειες ανθρώπων από όλες τις ηλικίες, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.
Στην τελευταία έκδοση της μελέτης “Focus on Tech Life”, η οποία διεξάγεται από την Focus Bari σε πανελλαδική κλίμακα από το 1995, σε συνεργασία με στοιχεία από την YOUGOV και την Πανελλαδική Έρευνα για την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) και το Voice.AI, αναδεικνύονται οι εξής τάσεις:
Διαρκής online δραστηριότητα: Σχεδόν το σύνολο των χρηστών συνδέεται καθημερινά μέσω smartphone, περνώντας κατά μέσο όρο 131 λεπτά online· οι νέοι στην ηλικία 16-24 ετών φτάνουν τα 168 λεπτά.
ChatGPT στον πυρήνα: Περίπου το 60% των Ελλήνων έχουν ήδη ξεκινήσει να χρησιμοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη, με τις γυναίκες και τους χρήστες κάτω των 44 ετών να ηγούνται αυτής της ψηφιακής επανάστασης.
Αύξηση των διαδικτυακών καταναλωτών: Το 80% των Ελλήνων έχουν πραγματοποιήσει online αγορές το τελευταίο εξάμηνο, με την χρεωστική κάρτα να είναι η κυριότερη μέθοδος πληρωμής.
Δημοφιλή social media: Ανάμεσα στους χρήστες, οι γυναίκες ξεχωρίζουν με συμμετοχή 95% στα κοινωνικά δίκτυα, ξεπερνώντας τους άνδρες και επιβεβαιώνοντας την ισχυρή παρουσία τους στον ψηφιακό κόσμο.
Ψηφιακό χάσμα και ανησυχίες: Οι γυναίκες και οι ηλικίες άνω των 50 ετών εκφράζουν ανησυχίες για τις κοινωνικές συνέπειες της τεχνολογίας, ενώ οι νεότεροι παρά remain the central drivers of digital advances.
Μπορείτε να δείτε ολόκληρη την παρουσίαση της έρευνας εδώ.
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα.