free counter ΑΑΔΕ: Καινοτόμο ψηφιακό εργαλείο για υποστήριξη ατόμων με επικοινωνιακές δυσκολίες | Briefly.gr

ΑΑΔΕ: Καινοτόμο ψηφιακό εργαλείο για υποστήριξη ατόμων με επικοινωνιακές δυσκολίες

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ24 Ιουνίου, 2025

Η ΑΑΔΕ εγκαινιάζει μια καινοτόμο υπηρεσία για άτομα που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επικοινωνία, προωθώντας μια πιλοτική εφαρμογή που στοχεύει στη βελτίωση της προσβασιμότητας. Ο στόχος είναι να εξασφαλιστεί η ίση εξυπηρέτηση για όλους τους πολίτες, διευκολύνοντας τη διαδικασία εξυπηρέτησης μέσω βιντεοκλήσης.

Η νέα αυτή εφαρμογή επιτρέπει τη λήψη υπηρεσιών μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) και της πλατφόρμας myAADElive, καλύπτοντας θέματα όπως το Εισόδημα, το Μητρώο και τη χορήγηση «ΑΦΜ και Κλειδάριθμου» ή μόνο «Κλειδάριθμου». Η διαδικασία εξυπηρέτησης υποστηρίζεται από προηγμένες τεχνολογίες και συστήματα AI για άμεση μετάφραση και υποστήριξη.

Υπηρεσίες για τα άτομα με αναπηρία

Η πλατφόρμα παρέχει καινοτόμες δυνατότητες για άτομα με προβλήματα ακοής, όπως αυτόματους υποτίτλους στα Ελληνικά σε πραγματικό χρόνο, καθώς και διαδικτυακή διερμηνεία στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα με τη βοήθεια διερμηνέα. Για αυτούς που μιλούν άλλες γλώσσες, η εφαρμογή θα προσφέρει επίσης άμεση μετάφραση σε γλώσσες όπως Αγγλικά, Γαλλικά, Ουρντού, Ρωσικά, Αραβικά, Τουρκικά και Φιλιππινέζικα.

Η υπηρεσία αυτή είναι διαθέσιμη μόνο κατόπιν ραντεβού και λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, 08:00–14:30, μέσω της ιστοσελίδας της ΑΑΔΕ στην ενότητα «Ψηφιακές Υπηρεσίες» και «Προσβασιμότητα στην εξυπηρέτηση – υπότιτλοι, live μετάφραση, νοηματική».

Η συμβολή της τεχνολογίας και καινοτομίας

Η εφαρμογή υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Κόμβου Καινοτομίας για την Ψηφιακή Διακυβέρνηση GR digiGOV-innoHUB με την καθοδήγηση του Εθνικού Δικτύου Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET). Η τεχνολογική λύση παρέχεται από την Evenly, μια ελληνική πλατφόρμα που προάγει τη συμπεριληπτική επικοινωνία για άτομα με ποικιλόμορφες ανάγκες προσβασιμότητας. Σκοπός είναι η παροχή ισότιμης εξυπηρέτησης σε όλους τους πολίτες, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης.

Η πιλοτική φάση της υπηρεσίας θα διαρκέσει έως τις 15 Ιουλίου. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ζητήσουν πληροφορίες μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της ΑΑΔΕ, είτε τηλεφωνικά είτε μέσω ηλεκτρονικού αιτήματος στην ψηφιακή πύλη myAADE ή στον ιστότοπο της ΑΑΔΕ.

Διαβάστε ακόμη

S&P: Ποιες ευρωπαϊκές τράπεζες είναι πιο εκτεθειμένες στο ενδεχόμενο κλιμάκωσης των εμπορικών εντάσεων

Aufguss: Η νέα τελετουργία ευεξίας στις ευρωπαϊκές σάουνες

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Αρχίζει η μαζική παραγωγή μπαταρίας που επαναφορτίζεται σε 18 δευτερόλεπτα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφθείτε το Πρώτο Θέμα

Sidebar
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...