
Ο σύζυγός της, βαθιά πληγωμένος από την απώλεια, έχει αποφασίσει να αναζητήσει την αλήθεια σχετικά με τα γεγονότα που εκτυλίχθηκαν τις κρίσιμες ώρες μετά τον τοκετό. Όπως ανέφερε στο protothema.gr, το ζευγάρι περίμενε με ανυπομονησία την άφιξη του δεύτερου παιδιού του, για το οποίο είχαν καταβάλει σοβαρές προσπάθειες.
«Περιμένω να βγουν οι τοξικολογικές εξετάσεις και, ανάλογα, θα προχωρήσω. Αναζητώ τις απαντήσεις για τον θάνατο της γυναίκας μου και είμαι πεπεισμένος ότι θα τις βρω», δήλωσε ο ίδιος.
Κατά τη διάρκεια της παραμονής της συζύγου του στο νοσοκομείο, σύμφωνα με την μαρτυρία του, ζητούσε συνεχώς ενημέρωση από τους γιατρούς σχετικά με την κατάσταση της υγείας της.
«Ρώταγα συνέχεια τους γιατρούς για τη γυναίκα μου. Μου έλεγαν ότι έχει μια εσωτερική αιμορραγία και ότι “θα τη δείτε σε λίγο, μην ανησυχείτε”», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Επιπλέον, ο σύζυγος υποστηρίζει ότι η σύζυγός του παρουσίαζε σοβαρή κολπική αιμορραγία, γεγονός που οδήγησε στην απόφαση για αφαίρεση της μήτρας της. Περιμένει με αγωνία τα αποτελέσματα των εξετάσεων, προκειμένου να αποκαλυφθεί η ακριβής αιτία του θανάτου της.
Η υπόθεση αυτή βρίσκεται υπό διερεύνηση από τις αρμόδιες αρχές, και τα αποτελέσματα των εξετάσεων αναμένεται να φωτίσουν τις συνθήκες του θανάτου της άτυχης γυναίκας.
Η 35χρονη Βιοσάνα είχε εισαχθεί στο Νοσοκομείο Λιβαδειάς για να φέρει στον κόσμο το δεύτερο παιδί της. Λίγες ώρες μετά τον τοκετό, παρουσίασε σοβαρές επιπλοκές, με αποτέλεσμα την ανάγκη για μεταφορά της στο Θριάσιο Νοσοκομείο. Παρά τις εντατικές προσπάθειες των γιατρών, η κατάσταση της επιδεινώθηκε ραγδαία, οδηγώντας την στην τελευταία της πνοή. Ο σύζυγός της τώρα καλείται να διαχειριστεί την απώλεια, να μεγαλώσει μόνος του τα δύο παιδιά τους και ταυτόχρονα να αναζητήσει απαντήσεις για τις συνθήκες του θανάτου της συζύγου του.