
Στις 21:18, η αμαξοστοιχία IC 56, που εκτελεί το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, υπέστη βλάβη κοντά στη σήραγγα Όθρυος και ακινητοποιήθηκε. Η Hellenic Train, ενημερώνοντας το κοινό, ανέφερε ότι αμέσως δύο εφεδρικές μηχανές στάλθηκαν για να ρυμουλκήσουν την αμαξοστοιχία προς το Λειανοκλάδι, όπου θα πραγματοποιούνταν η αντικατάσταση της μηχανής.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας, η αμαξοστοιχία αναχώρησε εκ νέου για Θεσσαλονίκη, έχοντας καθυστερήσει κατά 131 λεπτά από το Λειανοκλάδι. Παρά τη δυσχέρεια, το προσωπικό της Hellenic Train παρέμεινε κοντά στους 347 επιβάτες, παρέχοντας τακτική ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση του δρομολογίου.
Η Hellenic Train διερευνά τα αίτια της βλάβης και ευχαριστεί το επιβατικό κοινό για την υπομονή του.
Όσον αφορά τις αποζημιώσεις, η εταιρεία ενημερώνει ότι σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση 25% της αξίας του εισιτηρίου για καθυστερήσεις από 60 έως 119 λεπτά, και 50% για καθυστερήσεις 120 λεπτών και άνω.
Η διαδικασία αποζημίωσης διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής του εισιτηρίου:
– Για τα εισιτήρια που αποκτήθηκαν μέσω εκδοτηρίων με μετρητά, οι αποζημιώσεις παρέχονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.
– Οι κάτοχοι εισιτηρίων που πληρώθηκαν με κάρτα μπορούν είτε να επισκεφθούν ένα εκδοτήριο σταθμού για την αποζημίωση, είτε να στείλουν γραπτό αίτημα μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων, συμπεριλαμβάνοντας τον αριθμό του ηλεκτρονικού εισιτηρίου ή φωτογραφία του εκδοτηρίου, ζητώντας την επιστροφή του ποσού στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά.
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις αποζημιώσεις, οι επιβάτες καλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών.