free counter Ελληνικές δαπάνες και αγορές Black Friday 2025: Το σχέδιο της Klarna | Briefly.gr

Ελληνικές δαπάνες και αγορές Black Friday 2025: Το σχέδιο της Klarna

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ25 Νοεμβρίου, 2025

Αγοραστικές Τάσεις Ελλήνων Καταναλωτών για την Black Friday 2025

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Klarna, το 37,7% των Ελλήνων καταναλωτών σχεδιάζει να επενδύσει φέτος σε ρούχα, ενώ το 35,3% θα στραφεί σε τεχνολογία. Αυτές οι προτιμήσεις ακολουθούν την περσινή τάση, όπου οι δύο κατηγορίες κυριάρχησαν, με την τεχνολογία να φτάνει τότε το 38,2%. Εντυπωσιακά, το 22,7% των ερωτηθέντων σκοπεύει να εκμεταλλευθεί τις προσφορές της Black Friday για χριστουγεννιάτικα δώρα, ενώ το 20,3% θα επενδύσει σε είδη σπιτιού.

Η Klarna, πρωτοπόρος στον τομέα των ψηφιακών τραπεζών και των ευέλικτων πληρωμών, πραγματοποίησε τη μελέτη σε συνεργασία με την εταιρεία Appinio, εστιάζοντας στις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων μπροστά στη Black Friday. Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο του 2025, διεξήχθη σε δείγμα 1.000 καταναλωτών ηλικίας 18-77 ετών. Το 87,9% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι θα κάνει αγορές κατά την διάρκεια της Black Friday, με κύρια κατηγορία τα προϊόντα μόδας και τεχνολογίας.

Πάνω από το 25,5% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι σκοπεύει να αγοράσει, χωρίς να έχει αποφασίσει ακόμα πώς θα επενδύσει τα χρήματά του (η έρευνα ολοκληρώθηκε μία εβδομάδα πριν από την Black Friday).

Η στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζεται, αφού σχεδόν το 60% σκοπεύει να αναζητήσει και να αποκτήσει προϊόντα online (58%), με μόλις το 16,8% να δηλώνει ότι προτιμά να κάνει αγορές στα καταστήματα.

Προϋπολογισμός για την Black Friday

Αναφορικά με το πόσα χρήματα θα ξοδέψουν οι καταναλωτές, το 31,1% σκοπεύει να ξοδέψει μεταξύ 101-250€, το 26,3% από 51-100€, και το 19% θα επενδύσει από 251-500€. Εντυπωσιακό είναι πως το 41,2% των συμμετεχόντων θα ελέγξει τις τιμές πριν από τις εκπτώσεις της Black Friday για να βεβαιωθεί για την πραγματική αξία των προσφορών, ενώ το 34,3% θα αγοράσει μόνο ό,τι μπορεί να αντέξει.

Αξιοσημείωτη είναι η πτώση του ποσοστού όσων αμφισβητούν την αξιοπιστία των εκπτώσεων της Black Friday στο 25,3%, μειωμένου από το 32% πέρυσι.

Για τις αγορές τους, οι καταναλωτές επιλέγουν να πληρώσουν κυρίως με χρεωστική κάρτα (54,9%), πιστωτική κάρτα (19,9%), και μετρητά (18,9%). Η προτίμηση για ευέλικτους και άτοκους τρόπους πληρωμής έχει αυξηθεί, καθώς το ποσοστό των καταναλωτών που τους επιλέγουν έχει αυξηθεί κατά 28,89% σε σχέση με πέρυσι. Αυτό καταδεικνύει τη στροφή προς τις ασφαλείς και ευέλικτες λύσεις της Klarna,όπου οι καταναλωτές μπορούν να πληρώσουν σε τρεις άτοκες δόσεις, εντός 30 ημερών ή να εξοφλήσουν όλο το ποσό.

Για περισσότερες ειδήσεις

Για τις τελευταίες εξελίξεις, μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα.

Sidebar
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...