free counter Έρευνα: Η προτίμηση των Ελλήνων στις κάρτες και το PayPal εδράζεται στην ασφάλεια | Briefly.gr

Έρευνα: Η προτίμηση των Ελλήνων στις κάρτες και το PayPal εδράζεται στην ασφάλεια

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ12 Οκτωβρίου, 2025

Η εμπιστοσύνη, η ασφάλεια και η ταχύτητα παραμένουν οι βασικοί πυλώνες για τους Έλληνες καταναλωτές στις ηλεκτρονικές αγορές, σύμφωνα με την έρευνα Nexi eCommerce Report 2024. Οι ηλεκτρονικές πληρωμές έχουν κατοχυρωθεί ως αναπόσπαστο κομμάτι της αγοραστικής διαδικασίας, με τις κάρτες και τις ψηφιακές πλατφόρμες να συνεχίζουν να είναι προτιμότερες.

Ποιες μέθοδοι πληρωμής προτιμούν οι Έλληνες

Η χρεωστική κάρτα είναι η πιο διαδεδομένη μέθοδος πληρωμής, με το 57% των χρηστών να δηλώνουν ότι την χρησιμοποίησαν τους τελευταίους 28 ημέρες.

Στη δεύτερη θέση βρίσκουμε το PayPal με 49%, το οποίο παραμένει δημοφιλές εξαιτίας της ευκολίας του και της αίσθησης προστασίας που προσφέρει.

Η αντικαταβολή διατηρεί σχεδόν το 21%, γεγονός που δείχνει ότι αρκετοί καταναλωτές εξακολουθούν να προτιμούν να πληρώνουν μόνο αφού παραλάβουν το προϊόν.

Οι πιστωτικές κάρτες αντιπροσωπεύουν το 20%, οι λογαριασμοί Revolut το 19%, ενώ οι ψηφιακές πλατφόρμες Apple Pay και Google Pay καταγράφουν 17%. Οι τραπεζικές καταθέσεις ακολουθούν με το 6%, καθώς 1% των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι δεν γνωρίζουν.

Προτιμώμενες μέθοδοι πληρωμής

Όταν ρωτήθηκαν για την μέθοδο πληρωμής που προτιμούν, οι καταναλωτές ανέφεραν ελαφρές διαφοροποιήσεις: Πρώτο είναι το PayPal με 34%, έπειτα η χρεωστική κάρτα με 25%, και τρίτη η αντικαταβολή με 12%.

Κίνητρα επιλογής μεθόδου πληρωμής

Οι λόγοι πίσω από τις επιλογές τους αναδεικνύουν τη νοοτροπία του Έλληνα καταναλωτή. Η ασφάλεια είναι ο κυριότερος λόγος, με το 71% να την αναγνωρίζουν ως το πιο σημαντικό κριτήριο. Η ταχύτητα ακολουθεί με 56%, ενώ η ευκολία βρίσκεται στο 49%, γεγονός που αποδεικνύει τη σημασία της καλής εμπειρίας κατά την αγορά.

Ορισμένες λιγότερο συχνές αιτίες περιλαμβάνουν τη συνήθεια (15%) και την οικονομία (14%), με το 10% των χρηστών να επιλέγουν τρόπο πληρωμής λόγω bonus πόντων ή προγραμμάτων ανταμοιβής. Μόλις 2% προτιμούν εναλλακτικές που επιτρέπουν πληρωμή σε δόσεις, και 1% αναφέρουν άλλες μεθόδους, ενώ κάτω από 1% δεν γνωρίζουν.

Η έρευνα αποδεικνύει ότι η αξιοπιστία εξακολουθεί να είναι η κορυφαία προτεραιότητα. Οι χρεωστικές κάρτες εξακολουθούν να είναι δημοφιλείς λόγω της εξοικείωσης και της εμπιστοσύνης που αποπνέουν.

Ταυτόχρονα, η ταχύτητα και η ευκολία ενισχύουν τη θέση των ψηφιακών πορτοφολιών και υπηρεσιών όπως το PayPal, η Revolut και το Apple/Google Pay. Οι καταναλωτές επιθυμούν λύσεις που διασφαλίζουν την ασφάλεια των δεδομένων τους και διευκολύνουν τις συναλλαγές, καθιστώντας τις επιλογές πληρωμής απαραίτητο στοιχείο της συνολικής εμπειρίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Διαβάστε επίσης

Ανάλυση: Το στοίχημα Τραμπ στη Γάζα – Πώς προσπαθεί να γίνει ο μεγάλος ειρηνοποιός

Morningstar: Πού βρίσκουν αξία οι επενδυτές στην Ευρώπη το 4ο τρίμηνο – Οι προοπτικές (γραφήματα)

Για ολόκληρο το εύρος των ειδήσεων της επικαιρότητας, επισκεφθείτε το Πρώτο Θέμα

Sidebar
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...